Administraties    Minimaliseren

Bij het runnen van een bedrijf komt helaas ook veel papieren rompslomp kijken. Terwijl u zich bezig wilt houden met uw kernactiviteit. Toch zal uw administratie op orde moeten zijn, zodat u weet hoe goed het gaat met uw bedrijf. Hebben alle debiteuren hun rekening betaald. Heeft u nog rekeningen open staan bij crediteuren.

Daarnaast is het ook van belang om te kunnen zien of u voldoende vermogen heeft of beschikbaar kunt maken binnen uw eigen onderneming om die dure investering te doen. Maar het voeren van een goede administratie kost tijd. Wilt u uw tijd liever besteden aan andere activiteiten, dan kunnen wij u van dienst zijn.

Onze diensten    Minimaliseren

Wilt u uw administratie grotendeels zelf doen, maar moet het boeken in een boekhoudprogramma door ons gedaan worden, dan is dat geen probleem. Wilt u liever één keer per week een schoenendoos met bonnetjes inleveren en verder geen omkijken naar uw administratie hebben? Ook dat is mogelijk.

Uiteraard zal ons de ene methode meer uren kosten dan de andere en zal uw factuur er eveneens anders uitzien. Aan de andere kant kunt u misschien in de tijd die wij kosten meer verdienen met uw eigen werkzaamheden. U kunt in ieder geval zelf uitmaken hoe u het wenst.

Wij hebben ervaring met diverse soorten boekhoudprogramma's en zullen er geen moeite mee hebben om met uw eigen programma te werken. Een inverstering in een ander (duurder) programma is dus niet nodig. Heeft u nog geen boekhoudprogramma? Dan raden wij het GRATIS boekhoudprogramma PAP-software aan. Kijk onder links, voor meer informatie.

Er zijn verschillende methoden hoe wij kunnen werken. U stuurt ons wekelijks een backup waarmee wij verder werken, waarna u een backup terug krijgt of wij loggen via internet in op uw eigen computer en werken zo rechtstreeks bij u in het systeem, waardoor uw administratie altijd up-to-date is.

Copyright (c) 2019 C.M. Roest Belastingadvies Privacybeleid  |  Gebruiksovereenkomst